AKTUÁLNĚ

Pozor! Lekce Gymnastika pro děti, která bývá pravidelně v pátek v 16:15, je zrušena. Obnovena bude opět po velkých prázdninách.

Tak již máme otevřeno komplet
Od pondělí 24.5.2021 je naše fitness centrum konečně otevřeno. Jsou umožněny všechny naše nabízené služby. Můžete se již rezervovat na lekce, které jsou ZDE (na našem webu) přístupné. 

Mooooc se na Vás všechny těšíme!!! Vaše Gym Blue Sun.


ZÁSKOKY

20.6. ne 20.00 cross fit cvičí Aleš

21.6.po 17.30 pilates Iveta cvičí Léňa power jógu

22.6. út 17.30 tabata Zuzka cvičí Kája

24.6. čt 17.30 pevné břicho Zuzla cvičí Simča

 24.6. čt 20.00 cross fit cvičí Robert



 

Kája

 Karel Svítil

Styly,které cvičím:
Power pump up
Osobní trenér ve fitness
Schwinn cycling®
TRX® osobní trenér
TRX® skupinové cvičení                                                           FITBOX instructor basic                                                              Kruhový trénink

Funkční trénink (HIIT, Kruháč, Fit box)

 

- Intervalový trénink pracuje s tepovou frekvencí – tj. střídá aerobní a anaerobní pásmo. Díky tomu docílíme zrychlení metabolismu. Takto nastartovaný metabolismus pálí tuky ještě dlouho po skončení tréninku, a to dalších 24 i více hodin.

HIIT trénink je spojen se základní technikou střídající časové úseky opravdu vysoce intenzivního cvičení a krátkých úseků pro odpočinek po určitý počet opakování. Jedná se o nástupce oblíbeného intervalového cvičení Tabata.

Cvičení HIIT může mít doslova stovky podob. V závislosti na svých cílech spojte cviky, náčiní a časové intervaly pro optimální výsledek.

Chcete si otestovat, co vaše tělo dokáže? Nemáte moc času a chcete za co nejkratší čas stihnout co nejvíce pohybu? Pak zkuste INTERVALOVÝ TRÉNINK. Z hodiny budete odcházet s pocitem, že jste svému tělu dali co proto.

- INTERVALOVÝ TRÉNINK je založen na principu střídání velmi intenzivního cvičení (20-40 vteřin) s lehčím cvičením určeným pro zklidnění organismu a poklesu tepové frekvence. (10 – 20 vteřin). Trénink přispívá ke zvýšení rychlosti, efektivně zlepšuje svalovou vytrvalost a přispívá k odbourávání tělesného tuku.

Dochází k extrémnímu zlepšení kardiovaskulární kapacity organismu, která dlouhodobě vede ke zlepšení svalové síly i vytrvalosti.

- INTERVALOVÝ TRÉNINK je vhodný pro všechny, kteří se chtějí dostat do formy.

Funkční trénink je způsob cvičení ve všech rovinách pohybu se zapojením maximálního počtu svalových skupin. Funkční trénink je komplexnější cvičení než izolované posilování jedné svalové skupiny na stroji v posilovně. Cviky vycházejí z běžných pohybů, které v životě vykonáváme.

Jaké svaly při funkčním tréninku zapojujeme? 

Mezi hlavní zapojované svaly při funkčním tréninku patří hluboké břišní svaly, rotátory kyčle, svaly stehen, stabilizátory lopatky. Cílem je vytvoření silného, funkčního svalového korzetu s cílem posílení hlavně tělesného jádra neboli CORE. 

Díky HIIT procvičíte:

    Sílu a vytrvalost

    výbušnost a kondici

    redukce váhy (úbytek tuků) a vytvoření aktivní (svalové) hmoty

    zacvičíte si aerobně i anaerobně
    prevence vůči poranění svalů a kloubů

• Doporučujeme rezervaci na tuto lekci!
• Upozorňujeme, že pokud se rezervujete, je nutné dojít nejpozději 10 minut před začátkem lekce!
• Pokud se zarezervujete a nemůžete přijít, dejte nám prosím dostatečně dopředu vědět (telefonicky, nebo mailem!), rádi vaše místo nabídneme náhradnicím a náhradníkům. Děkujeme za pochopení!
• Lekci cvičíme, pokud příjdou aspoň tři cvičící.....

Pokud nevlastníte osobní číslo s heslem, můžete se objednat telefonicky: 731 551 169

zpět

Pro rezervaci uveďte své osobní číslo a heslo.

os.číslo:    heslo:   
Gym Blue Sun 2010